Κύριο Μενού
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΙΧ. ΓΕΩΡΓΑΣ
Αστικολόγος -
στον Άρειο Πάγο
Περισσότερες πληροφορίες
Επιστροφή στις Ειδήσεις
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ σχετικά με την επιχειρούμενη διδασκαλία για τις "έμφυλες ταυτότητες" στα Γυμνάσια της Χώρας.
Ακολουθεί επώνυμη επιστολή διαμαρτυρίας, που εστάλη στο Υπουργείο Παιδείας, σχετικά με την επιχειρούμενη διδασκαλία στα Γυμνάσια περί "έμφυλων ταυτοτήτων". Όποιος επιθυμεί, μπορεί να χρησιμοποιήσει ελεύθερα το κείμενο, ώστε να στείλει παρόμοια επιστολή στο Υπουργείο.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Μ. ΓΕΩΡΓΑΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ -
Ρόδος 851 00
Τηλ. 22410-
E-
Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας
Κύριε Υπουργέ
Σας αποστέλλω αυτή την επιστολή για να διαμαρτυρηθώ έντονα και να εκφράσω την οργή και αγανάκτησή μου για την επιθυμία σας να διδαχθούν υποχρεωτικά τα παιδιά μας, σύμφωνα με όσα αναγράφονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.iep.edu.gr/index.php/el/fakelos-
Επειδή πλέον η επίθεσή σας στις βασικές οργανωτικές και αξιακές δομές της κοινωνίας μας, που μας επιτρέπουν να επιβιώνουμε ως έθνος και ανάγονται σε ιστορία χιλιάδων ετών, μεταξύ των οποίων και ο θεσμός της οικογένειας και των ηθικών αρχών που μεταλαμπαδεύονται από γενεά σε γενεά, έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο και είναι προφανές ότι αποσκοπούν σε ισοπέδωση και εξαφάνιση των αξιακών βάσεων που μας επέτρεψαν ως Ελληνισμό να διατηρήσουμε αναλλοίωτη την ταυτότητά μας στα βάθη των αιώνων, νιώθω την ανάγκη, ως Έλληνας πολίτης και γονέας μιας θυγατέρας 13 ετών που φοιτά στην Α΄ Γυμνασίου, να σας υπενθυμίσω τα βασικά που θα έπρεπε και εσείς να γνωρίζετε και που προκύπτουν ευθέως, τόσο από την κοινή γνώση της γλώσσας μας όσο και από τις διατάξεις του Συντάγματός μας και της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ).
Σύμφωνα με τον ορισμό του μεγάλου δάσκαλου Μπαμπινιώτη:
Ανώμαλος, -
Περαιτέρω, το άρθρο 16 § 2 του Συντάγματός μας ορίζει ρητά:
«Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και την διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες».
Προσέχετε κύριε Υπουργέ, ποια είναι η πρώτη αποστολή της παιδείας, σύμφωνα με το Σύνταγμα; Η ηθική αγωγή των Ελλήνων! Προσέχετε την ειδική αναφορά στην εθνική και θρησκευτική συνείδηση; (Σχετικές και οι απίστευτες ενέργειές σας να επιθυμείτε την απόσυρση από τη διδασκαλία, της Αντιγόνης του Σοφοκλή και του Επιταφίου του Περικλή, του Θουκυδίδη).
Αλλά και στο άρθρο 5 § 1, θεμελιώδη διάταξη για την προστασία της προσωπικότητας του ατόμου, ορίζει το Σύνταγμά μας:
«Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη».
Τα χρηστά ήθη κύριε Υπουργέ, σας θυμίζει κάτι ο όρος αυτός; Η ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας δεν είναι ανεξέλεγκτη, απεριόριστη, ασύδοτη, αλλά αφενός θα πρέπει να μην προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων, αφετέρου να μην παραβιάζει τα χρηστά ήθη.
Τόσο το Σύνταγμά μας, όσο και η νομοθεσία μας και ιδίως ο Αστικός Κώδικας, βρίθουν από αναφορές στα χρηστά ήθη.
Αυτό δείχνει την θέληση του συνταγματικού αλλά και του κοινού νομοθέτη, το δίκαιο να μην εκπορεύεται μόνο από τον θεσμικό νομοθέτη (εν προκειμένω τον συντακτικό νομοθέτη και την Βουλή), αλλά και από την κοινωνική ηθική, την ομαλότητα.
Το δίκαιο, εξεταζόμενο σε σχέση με την (κοινωνική) ηθική, αποτελεί το ηθικό minimum που η κοινωνία απαιτεί από τα μέλη της. Επειδή όμως το ηθικό αυτό minimum δεν μπορεί (ούτε είναι εύλογο) να εξειδικευθεί σε συγκεκριμένους κανόνες δικαίου, το δίκαιο σε πολλές περιπτώσεις χρησιμοποιεί τα ηθικά παραγγέλματα (με τη μορφή των χρηστών ηθών) ως μέτρο αξιολογήσεως συμπεριφοράς και καταστάσεων και έτσι τα ανάγει έμμεσα σε δευτερεύουσα πηγή του δικαίου (Ι. Σπυριδάκη, Γενικές Αρχές Αστικού Δικαίου, Έκδοση 1987, σελ. 649).
Χρηστά ήθη, η έννοια των οποίων είναι αξιολογική, νοούνται όχι οι απλές περί ηθικής αντιλήψεις και μάλιστα του δικαστή ή των διαδίκων, αλλά οι κατά το χρόνο διερεύνησης κρατούσες αντιλήψεις του μέσου ανθρώπου, ως μέλους του κοινωνικού συνόλου, μέσα στα όρια των οποίων πρέπει να περιορίζεται η δραστηριότητα, ώστε να θεωρείται σύμφωνη με τη χρηστή και έμφρονη συναλλακτική συμπεριφορά (Β. Βαθρακοκοίλη, Ερμηνεία Αστικού Κώδικα Τόμος Α΄ Γενικές Αρχές, 2001, σελ. 745).
Ως κριτήριο των χρηστών ηθών χρησιμεύουν οι ιδέες του μέσης ηθικής ανθρώπου (βεβαίως Έλληνα), που, κατά τη γενική αντίληψη, σκέπτεται με σωφροσύνη και χρηστικότητα, και οι για την ηθική αντιλήψεις του δικάζοντος ή άλλου ορισμένου κοινωνικού συνόλου (Β. Βαθρακοκοίλη, ο.π., σελ. 746, Ι. Σπυριδάκη, ο.π., σελ. 650, ΟλΑΠ 2/1991, δημοσιευμένη στην τράπεζα νομικών πληροφοριών ΝΟΜΟΣ).
Όπως λοιπόν προκύπτει εύκολα από τον συνδυασμό των ανωτέρω, οποιαδήποτε ανωμαλία, οποιαδήποτε ανώμαλη συμπεριφορά, βρίσκεται σε ευθεία αντίθεση με τα χρηστά ήθη. Διότι ουδέποτε μπορεί να γίνει αποδεκτό ότι η ανωμαλία και δη η ανώμαλη σεξουαλική συμπεριφορά, αποτελούν συμπεριφορά του μέσης ηθικής ανθρώπου, και μάλιστα Έλληνα, που κατά τη γενική αντίληψη σκέπτεται με σωφροσύνη και χρηστικότητα.
Συνεπώς τόσο η ομοφυλοφιλία, όσο και οι «έμφυλες ταυτότητες», «διεμφυλικές καταστάσεις», «transsexual» ή όπως αλλιώς θέλετε να τις ονομάσετε, αποτελούν ανώμαλες καταστάσεις, καθώς βρίσκονται σε ευθεία και τελεία αντίθεση με την φύση που έπλασε το αρσενικό και θηλυκό και που μόνο ο συνδυασμός τους οδηγεί στην αναπαραγωγή και διαιώνιση, και ως τέτοιες έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τα χρηστά ήθη και ακολούθως με τις διατάξεις του Συντάγματος, που επιβάλουν τον σεβασμό των χρηστών ηθών από όλους ανεξαιρέτως και την ηθική διαπαιδαγώγηση των Ελλήνων, όπως προαναφέρθηκε.
Η επιμονή σας να διδαχθούν τα παιδιά μας και να αποδεχθούν αυτές τις ανώμαλες καταστάσεις, βρίσκεται σε ευθεία αντίθεση με τις υποχρεώσεις που ευθέως σας επιβάλλει το άρθρο 16 § 2 του Συντάγματος, σε εσάς ως Υπουργό Παιδείας, και προσβάλλει το ατομικό δικαίωμα όλων των Ελλήνων για την διαπαιδαγώγηση των τέκνων τους με βάση πρωτίστως την ηθική.
Πέραν του αντισυνταγματικού και ως εκ τούτου παράνομου των ενεργειών σας, η υποχρεωτική διδασκαλία της ανωμαλίας στα παιδιά μας μπορεί ακόμα και να φθάσει στα όρια του ποινικού εγκλήματος, και συγκεκριμένα της απόπειρας αποπλάνησης παιδιών κάτω των 15 ετών, του άρθρου 339 του Ποινικού Κώδικα, αφού ο διδάσκων αυτά τα παραπλανά να αποδεχθούν ως φυσιολογικές και ενδεχομένως να ενεργήσουν, να υποστούν ή να γίνουν μάρτυρες σε ασελγείς πράξεις, με άτομα του ιδίου φύλου ή με «διεμφυλικά».
Τέλος, σύμφωνα με το άρθρο 2 του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ (Ν.Δ. 53/1974), «Ουδείς δύναται να στερηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Παν κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ
Δεν χρειάζεται πιστεύω να επεκταθώ περαιτέρω, σχετικά με την υποχρέωσή σας, ως Υπουργός Παιδείας, να σέβεστε τις θρησκευτικές και φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων, ιδίως όταν αυτές ταυτίζονται και με τα χρηστά ήθη.
Οι ανώμαλες λοιπόν αυτές καταστάσεις που προαναφέρθηκαν, προσωπικά με προσβάλλουν βάναυσα ως Έλληνα, ως μέσο ηθικό κοινωνικό άνθρωπο, και αντιστρατεύονται όλο το σύστημα αξιών και ηθικών αρχών που έχω διδαχθεί από την οικογένειά μου ως παιδί, και στη συνέχεια από το Ελληνικό Σχολείο και Πανεπιστήμιο, και που με κόπο προσπαθώ πλέον να μεταλαμπαδεύσω στα δικά μου τέκνα. Αν θέλετε να το εκφράσω και πιο λαϊκά, είναι τόσο απεχθείς προς εμέ, που προκαλούν εμετό.
Σας δηλώνω ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να επιτρέψω στα παιδιά μου να διδαχθούν και να αποδεχθούν τέτοιες καταστάσεις. Η επιθυμία σας και οι σχετικές ενέργειές σας είναι αντισυνταγματικές, είναι παράνομες, προσβάλλουν τα θεμελιώδη ατομικά δικαιώματά μου και δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτές.
Σας καλώ να ανακαλέσετε όλες τις σχετικές ενέργειές σας και να ματαιώσετε τα απαράδεκτα σχέδιά σας, και αντιθέτως να προσανατολιστείτε, όπως σας επιβάλλει η αποστολή σας και η θέση σας ως Υπουργός Παιδείας, στην ηθική και πνευματική αγωγή των Ελλήνων, σύμφωνα με το Σύνταγμα.
Αρκετά έχετε προσβάλει με τις πράξεις σας την εθνική και ηθική υπόστασή μας ως Έλληνες.
Ρόδος 3 Φεβρουαρίου 2017
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΑΣ